17 Juni 2010

Heeeej!

Orkar inte gå in på min dag i detalj, men tusan så bra den har varit :)

Vaknade upp kl 12 och kände mig sjuk som tusan, ont i halsen och hosta, men det stoppade inte mig från att dra upp på stan för att möta Räzah för lite presentshopping. Köpte zebraväskan som bästis så länge velat ha och en låtande presentpåse, haha :D Det blev vädligt uppskattat iaf, hoppas jag.
Själv fick jag ett leopardmönstrat armband och även ett linne i leopard som jag gått och drägglat efter megalänge.
Tack älskade Crain !



Love it!


Har även gått och suktat efter ett par high heels i några månader och även hela dagen idag.
Får se imorgon om jag har bestämt mig eller inte. Läskigt snygga är dom iallafall.

Tog även en sväng till Vasaparken där vi käkade äckliga jordgubbar och myste, prata om allt och inget och kollade på konstigt folk (:
Tack för en superdag flickor!

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0