13 Juni 2010

Jag insåg precis nu när jag skulle påbörja detta inlägg att jag inte alls har något som helst intressant att berätta om.

Min dag har gått ut på att ligga i soffan, käk, kolla på webb-tv och nu snart...film igen.
Jag kommer aldrig klara av att gå runt arbetslös och bara driva omkring hemma.
Måste verkligen se till att komma igång med jobbsökandet och ordna upplivet så man inte sitter i samma sits om 1 år.
Visst, skönt att bara vara hemma, krypa upp i soffan brevid min fina Patrik, men ändå.
Jag måste ha något att göra och denna ledighetet kommer bli min...död? Haha.


Aja, film på G.
Kika in lite senare så har jag nog slängt upp lite nya bilder.

Love J.


Jag tillsammans med mina favoritgrabbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0