Volvo-häng i Åby.

Haha nej, jag var inte så seriös med rubriken. Återkommer till just Åby snart.

Igår så blev det att jobba några timmar med bästis, gick kanon som alltid :)
Efter det drog vi hem till mig, käka lite och sen kom Lill-Madde och plockade upp oss.
Åkte ut till Gransjön igen för att bada. HAHAHA, bästa...2 puckon som blev lite för läskiga med alla sina frågor. Dock tystna dom när hans fråga kom "Är ni singlar eller?!" och alla sa nej. Då tog dom sina grejer och drog efter ett par minuter.
Iallafall, superskönt i  vattnet. Satt sen på berget och bara prata om allt och inget.






Tanke var att när vi ändå var i Åby så skulle Madde åka och kolla på en bil som hon kanske ska köpa.
Vi tänkte att vi kunde stå på parkeringen i Åbycentrum i ca 30 min för att vänta på att klockan skulle bli 20:00, då killen sa att han skulle komma hem. Men vi fick vänta ännu längre, för Maddes bror skulle komma med, och han kom väl runt 20:30. Sen skulle vi hitta gatan killen bodde på, körde fel, ringde och ah, slutade med att vi fick åka och vänta på Q-star macken i yttligare typ 20 min. Då ringer killen upp och säger att han inte kan komma. Haha, all denna tid i onödan :D Meeeen vi hade trevligt iaf, dunka musik och ah, prata massor.




Love J .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0