Rubrik

Kommer inte på någon vettig rubrik till mitt antagligen sista inlägg för ikväll.
(lägger upp bilder imorn från dagens shopping med Zarah)

Tanken var att jag och älskling skulle mysa ner oss i soffan, käka pizza och kolla på film för att komma på lite andra tankar en stund.
Men det blir svårt...
Vi har båda suttit i soffan en stund, bara hållt om varann, inte sagt något och låtit tårarna rulla.
Vi saknar dig Micke.

Morgondagens planer är inte riktigt bestämda än.
Patriks mor undra om vi skulle med till landet en sväng, samtidigt som jag skulle träffa Zarah eftersom hennes man var borta hela lördagen. Får se hur det ordnar upp sig. Är sugen på att göra något, men vet inte vad.

Men men, hörs vidare imorn istället.
Finns inga ord och jag känner mig helt tom.

Love J.

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

Vi kan hitta på ngt någon annan dag annars! ^^ Jag lär väl behöva städa imorn ändå ;O det blev inte så mkt med det ikväll! O_o bad me

2010-07-02 @ 21:36:29
URL: http://cuddlycake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0