Profissionell Truckförare.

Hemma igen från mitt möte med Barbro.
Jag hade rätt ,det var vårat sista. Jag kände att jag har fått gå igenom och pratat igenom allt som legat och tryckt.
Hon är verkligen en toppenkvinna! Så tack Barbro för allt hjälp. Härifrån får jag klara mig själv, vilket inte kommer bli några problem alls :)


La mig i soffan i brist på annat. Kollar på Jim's värld och letar lite jobb.
Det som finns är typ ; truckförare, lärare, inom vården, sjukhus, säljare, bergsborrare och pizzabagare.
Alltså JAAAA för här jobben är jag verkligen lämplig och utbildad för. Haha vafaan :P
Får se om det dyker upp nåt vettigare snart.

Aja,  nu ska jag följa med bästis till vårdcentralen.
Hörs sen.

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0