Party?

Oooh vad duktig jag varit nu!
Diskat och plockat i ordning här hemma.
Patrik kom hem för en stund sen, funderar på att kanske göra lite mat åt oss?

Insåg att det faktiskt är lördag idag?
Känns inte så och nej, jag har verkligen inte länge någon koll på dagarna.
Hoppas på att det händer nåt kul ikväll. Bästis prata nåt om party, får hoppas :)

Har egentligen inget vettigt att skriva.
Tog en lång dusch förut för den som är intresserad, var jätte tjejig som rakade ben, hårinpackning och allt sånt.
Känner mig superfräsch nu iallafaaaaaall.
Esmeralda tröttna på mig förut när jag öste gammla Madonna låtar och dansa runt i bara underkläderna här hemma, så hon gömde sig under sängen, kika fram ibland och gav mig du-ser-ut-som-en-idiot-ögat :D
Men det är sånt man får göra när man är ensam hemma och uttråkad.

Aja, bara vänta på att Bästis kommer hem då :)


Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0