Och Skalman han är tlööööööt.

Hej hallå hejsan halloj och ja, resten kan ni.
Har faktiskt ingen ork till att sitta och skriva massor, så det blir bara en kort summering av dagen.


Min dag blev lite som planerat iallafall.
Det blev tyvärr inget käk på Peking House med älskling, vilket har sina orsaker.
Så runt kl 14 mötte jag upp Mimmi på stan istället. Det blev massa skratt,damp och bus som vanligt och även lite bikinishopping! Mimmi fick med sig en snygg underdel hem i leopard :)
Tog 113 ut till Hageby (mimmi booor där) chilla lite, klappa katterna, öste på med The Pojksnopps och ah, sen kom Mimmis far som körde oss ut till stallet.

Gick ner och fixa med vatten, mockade, fixade med mat och sedan hämtade vi Nobban och Dixy :)
Ni vet grejen; Kolla läget så hästen är hel, he lite mums, bortsa, sadla,tränsa för att sen ge sig iväg.
Tog en skritt-runda på ca 1 timme. Vädret ar helt kanon, svalt och skönt för hästarna. Dock fick Nobban lite panik när vi till slut kom in i skogen och jag förstår henne. Tuuuuuusen mygg + blinningar som var runt henne och på henne och bet hela tiden. Hade hon fått som hon velat hade hon galopperat hela skogssträckan, så jag var tvungen att hålla igen henne hela tiden, haha :P
Men det var helt underbart ! Tyvärr flyttar Nobban snart så detta var sista gången jag red denna underbaring till häst.
Tillbaka vid stallet fixa vi med resten och satt oss sen i gräset för att invänta Patric, mimmis man som körde oss hem :)

Tack bästa Mimmi för en toppendag  ♥ !!!!



Haha, kan lova att vi dog lite när jag snygga till bikinitrosorna ;D

Esmeraldas syster Festis :)

Haha söthuve :D

Neh, kolla klart fotbollen (Uruguay-Holland) och käka lite mat.
OCH JA, Hollande vinner ;D
Blev visst ett långt inlägg iaf.

Love J.

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Skulle helst via ha dig utan trosor :)

2010-07-06 @ 22:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0