Lill-Misse och Aldrig mera spånk.

Som jag tidigare skrev så drog jag mig ju upp mot Zarah förut :)
Det blev glass, en traumatisk utgångs upplevelse för Poppen och massa klapp på lill-missen.


Haha, en panikslagen Poppen med sin bästa vän stupröret.

Mamma och bebis :)

Liiiiten liten misse :D

Sööötast i vääärlden !



Ruuumphaaaa!

Jag vill ha !

Och ja, dagens slutsats; Jag åker aldrig mer buss (spånken har ersatts med buss ett tag framöver) igen på sommarn.
Fick vänta 20 min på sms-biljett, fick inte åka med första gången för att jag inte hade fått den, fick vänta på nästa som SKULLE komma efter 15 min, men det tog 30 istället. Så fick vänta i rese i 50 min.
Sen väl på bussen vare en jääkla massa jobbiga barn , för mycket folk och löökigt som fan.

Har besök av Jocke också :)
Har käkat pizza o kollat på film.
Kollar just nu på fotbollen, återkommer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0