It messed me up, need a second to breathe.

Jag vill bara skrika, men något kväver mig.
Har lust att bara stänga in mig, slippa omvärlden, samtidigt som jag bara vill försöka leva livet.

Du håller mitt hjärta i ett järngrepp.
Du kommer aldrig förstå hur jag fungerar.
Ingen är perfekt.
Ånger, ilska, tvivel, förtvivlan, förvirring.
Vi hamnar här i slutändan iallafall.
Vi har gett det för många chanser, inte tagit vara på dom.
Inte tagit vara på varann som vi borde ha gjort.

Jag behöver få andas. Jag måste få min tid.
Jag måste få tänka, känna, längta...
Jag måste bara få vara mig själv för en stund.



I turn my face away, and dream about you.

Kommentarer
Postat av: Crain

Be strong, like I know you are! <3

2010-07-22 @ 02:51:35
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0