Ingen Hollywoodfru.

Oh du milde, nu är jag både jäkligt trött i kroppen och lööökig, haha :D

Har precis blivit klar med 2 timmars städning av lägenheten (ja, när jag städar gör jag det jäkligt noga och det tar tid.) Tog även hand om diskberget, så nu är allt skinande rent.
Att städa för fullt och ha fönstrena + balkongdörren öppen är en jäkla sport kan jag ju säga, speciellt när man har en självmordsbenägen katt som vill hoppa över räcket, haha.

Det är full förståeligt att Patrik älskar mig.
Jag kanske inte är en Hollywoodfru, men tusan vilken bra hemmafru jag är när han är iväg och tjänar pengar :D


Nu ska jag bara sitta i soffan, försöka få tillbaka min normala kroppstemp och vänta på Bob som kommer hit.
Hon ringde precis helt panikslagen och skrek att hon behövde träffa en männsika (Hon jobbar heeela tiden) haha så ja, hon fick komma hit och vi ska försöka få med grabbarna till nån sjö för lite bad :)


My beautiful Bobilicious.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0