H&M

Jag har aldrig påstått att hon är den briljantaste, smartaste, inteligentaste eller något sånt liknande, men fyfan så söt hon är när hon får sina så ideér :D


Esmet ville hjälpa till att välja kläder för dagen.
(Vet, ingen ordning alls bland mina kläder, ska bättra mig!)

Nya bästa leksaken; En gammal avslagen H&M-påse :D

Hänga på garderobsdörren gick ju kanon det med, haha.

Man kan inte göra annat än att älska denna lurvtuss och hennes underbara personlighet.
Hon är en blandning av katt och hund, hon får dom konstigaste ideérna och aa, vad mer finns det att säga? Att bo i denna familj blir man inte smartare än såhär av;




ÖööH btw, jag är hemma igen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0