High off his love.


Patrik Lindström ♥

Jag vet att vi inte fått den tid för varann som vi kanske behöver på länge.
Men, det spelar ingen roll. För hur långt bort du än skulle vara ifrån mig, så vet jag att du finns där.
Det är dom små sakerna som ibland betyder mer. Som när du ringer fast du egentligen inte har tid, bara för att kolla hur jag mår. Obeskrivligt.

Vi kanske saknar den där närheten mellan oss, men blickarna finns fortfarande.
Jag älskar dig min fina.
Dina ögon, din röst, ditt leénde. Bara tanken på det får mig att klara av mina dagar.
Jag måste vara den lyckligaste i världen som får dela mitt liv tillsammans med just dig.

Jag älskar dig just som du är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0