Gransjönäs.

Blev lite ändrade planer förut idag så istället för solning i Folkparken så följde jag och min man med hans mamma, hennes kille + hans son för lite bad och sol ute i Gransjönäs.
Dock glömde jag kameran så har tyvärr inga bilder därifrån. Tusan så mycket folk det var och ja, helt ok skönt i vattnet :)
Haha, lite kaos sen när vi skulle hem med tanke på alla tusentals bilar som befann sig på samma ställe.
Åkte förbi Jysk och Rusta på vägen hem så vi fick med oss lite småskit som man behöver.
Tack iaf för en trevlig dag :)

-

När vi gick vägen ner till Gransjönäs så lät jag mina ögon snegla bort mot den lilla sjön som ligger en liten bit längre bort.
Jag tänkte på dig Micke.

Förra sommaren så var du, jag, Patrik och Raggarn där.
Det blev inte allt för mycket bad för nån av oss, förutom dom gånger du och Patrik slängde er ut från lianen :)
Det som istället tog våran uppmärksamhet var alla kräftorna som sprang runt på botten och jag minns hur du med din pinne försökte spettsa de små stackarna :D 
Det var en molning sommardag, men när jag tänker på den nu, så var den rikigt fin.

Mina tankar går varje dag till din familj, Millan och barnet.
Du är så enormt saknad Micke.

-

Hepp.
Lika bra att jag slänger ihop lite mat då.
Min mage skriker.

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0