5 Juli 2010

Godmorgon!

Vaknade första gången imorse vid 6:30 när älskling stack iväg till jobbet och pussa mig hejdå :)
Lyckades somna om trotts värmen och en superkelig katt för att sedan vakna upp vid 10.
De senaste nätterna har varit riiiktigt lökiga och hemska, haha. Extrem värme, täcken som kladdar fast och som man snurrar in sig i, en varm Patrik som smyger sig upp brevid och en katt som ska ha klapp hela tiden. Vi har försökt få det svalare med både takfläkten och en annan fläkt, men inte tusan blir det bättre.
Menmen...

Idag har jag inga större planer.
Skulle vilja dra upp på stan för jag behöver en ny bikini.
Får se om man finner något sällskap.


Bättre bild på nya linnet. I Like It !

Får se vad dagen har att erbjuda, hörs sen!

Love J.

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

mini-miss och jag bjuder på sällskap här hemma om du skulle bli allt för uttråkad ;D

2010-07-05 @ 11:52:19
URL: http://cuddlycake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0