29 Juli 2010 - The Last Song.

Godmorgon och sånt!

Ingen såndär jättebra sömn för mig denna natt då det har åskat, blixtrat och så har även Jimmy snarkat ääääckligt mycket. Har legat o skrikit på han, har hjälpt för stunden sen är han tillbaka igen...faan vad jobbigt!

Jag tycker åska kan vara mysigt, men inte när man ligger ensam och det bara smäller till, då fick jag lite lätt panik.
Esmeralda gilla't inte heller verkade det som, och det var nog hennes första åska hon fick höra. Hon låg under mitt täcke och såg helt panikslagen ut stackarn :D


Låg och kolla på denna film inatt. Vad ska man säga?
Fin film, myyyysig och lite lätt sorlig. SE DEN!

Nu skriker magen, dags för frukost!

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0