28 Juli 2010

Godkväll !

Här sitter jag i soffan och avnjuter iskall hallonsoooda som jag förövrigt gjort mig väldigt förtjänt av.
Efter att jag sovit någon timme förut så fick jag nåt ryck och två timmar senare var Jimmy's lägenhet skinande ren.
Från ungkarlslyyya till en lägenehet som även jag kan trivas i, haha.


Japp, där är mitt hem + garderob :D


Ett födelsedagsbarn och aah, en waaay much renare lägenhet.
Haha ni skulle sett innan. Tror Kakan och Eddie förstår vad jag menar.

Annars då?
Jag och bästis jobbade lite lätt idag.
Haha det började med att BÅDA försov sig, vaknade upp i panik typ.
Men det gjorde inte så mycket eftersom Saluhallen inte öppnade förrän vid 9.
När vi stog där och höll på med vårat så kom det förbi en gubbe som helt random frågade om vi var syskon, haha. Nog för att ingen kunde se skilland på oss i 1:an på JB, men nu ? Hmm, kanske sitter kvar :D
Patrik kom även förbi och hälsade. Han var på jobbet men kom för att köpa lite frukost. Han var även snäll som lånade mig lite pengar så jag med kunde äta nåt under dagen, annars hade jag nog dött.

Efter det blev det att åka mot Prix ( coop extra ). Fronta lite bara så det gick snabbt och lätt.
Åkte sen vidare mot Ö.Husby. Kakan hade daaampet och ja, jag älskar't :D
Tog inte allt för lång tid det heller, förutom när vi skulle få ut den där jävla vagnen med våra kartonger på. Den hade hamnat lääängst in såklart bakom massa annat skit.
Men men, rätt kort och skön dag idag, 9-13.

När vi ändå var i Ö.husby så åkte vi förbi Bonnisen.
Han fick mat, vi fyllde på nytt vatten, gick en sväng och lite sånt :)

Haha, jag orkar inte mer nu.
Är sjukligt trött och vill ha Dooonken.
Hörs!

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0