27 Juli 2010

Då vare daaags !

Ska ta tag i det här igen, jag lovar.
Anledningen till min frånvaro finns det massa anledningar till, men det är skitsamma.
Nu är jag astaggad så.

Har börjat jobba föresten. Inne på första veckan av fyra.
Känns ju kaaaanon, så får man ju lite caaash sen också, dyngnice efter 1-2 månader utan.

Föresten var jag grymmaste idag när vi åkte från sista butiken och hem.

Kakan bara älskar att åka bil med mig. Förståeligt kanske ;D ?

Aja, lika bra att sova lite så man orkar upp tidigt imorn med.

Love J.

Kommentarer
Postat av: Kakan

Klart jag älskar att åka bil med dig. Så tråkigt utan! :D

2010-07-28 @ 14:36:46
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0