20 Juli 2010

Don't you take it so hard now
And please don't take it so bad
I'll still be thinkin' of you
And the times we had.
And please remember that I never lied.




Igår var en toppendag.
Det skulle vara en bekymmersfri dag, jag lyckades väl halft iallafall :)
Drog upp på stan för att möta Zarah, tog en sväng på stan, sen hem till henne.
Vi drack vin (inte med syftet att bli onyktra...haha så jäkla vuxet ju) och pratade massoooor om pojkar och kärlek, riktigt gay, men faaan så trevligt ! :D

Efter det drog jag förbi Norrtull för att kolla till Esmet lite. Hon skrek mest och for runt som det lilla yrväder hon är. Drog därifrån vid 22:30 då jag mötte upp bästaste bästis vid eber för att kolla på Utebion med henne, Eddie, Malin och Bob. Baksmällan, haha så jävla värd film! Fick skjuts sen hem av Bob vid typ 1.
Tack mina fina för en bra kväll♥

Nu ska jag... inte göra ett någe :D
Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0