10 Juli 2010

Godmorgon från ett soligt Norrköping!

Ja ok, sol är aldrig fel... men nu vill jag faktiskt ha lite regn med tanke på hur jäkla torrt det är ute.
Men en dag till står man väl ut :) Föresten, jag är trött, har varit vaken sen älskling gck upp vid 5:30.


En kort sammanfattning av gårdagens bus;

- Följde med Kakan till stallet för att rida ner Ron och Tubbe från hagen.
Jag och Tubbe kom jäkligt bra överens denna gång, dock hade jag problem med att komma upp med tanke på att vi red barbacka, haha. Slängde upp Kakan sen fick jag gå en bit för att slutligen st'lla mig på en sandlåda.

- Träffade Tove.
Hon var shoppingsugen så jag gjorde henne sällskap ute på Ingelsta :)
Jag hittade ett par jättesöta skor som jag bara måste ha, dock måste jag se om jag får låna pengar av min man, haha. Såg även en snubbe med en tröja som det stog "Fet och Sexig" på..och ja, FET var han, men mindre sexig.
Skitkul och träffa Tove igen!

- Drog till Donken i Sthlm-Rondellen för att möta upp Kakan och Eddie för lite käk och massa damp.
Eddie vare nåt fel på, som vanligt ;D  Men tack ni för en bra kväll!


Kakan & Bonnis. (ja, vi red utan hjälm, dumt, men vi glömde dom)

Haha Tubbe fick tag i alldeles för mycket gräs som jag sen fick dra ur
munnen på han eftersom det trasslade sig i bettet :P


Bästa Tove :D
Ser alltid lika smart ut, haha.

Eddie. Pågrund av han har ja nu massa konstiga blåmärken på benen :P

En randombild Eddie tog under vår vistelse @Donken.

Ae, magen skriker, måste bara slänga i mig lite frukost!

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0