1 Juli 2010

Hellu!

Hemma i Norrköping igen sen några timmar tillbaka.
Gick upp klockan 7 imorse, packade klart allt, käkade frukost och myste med hundarna :)
Runt 9:30 körde mamma mig till en mötesplats utanför Kungsör där pappa mötte upp oss med lastbilen så lyfte vi över alla mina och Esmets grejer. Sen åkte vi ner mot Norrköping och det gick kanon och snabbt.
Esmet var lite lätt panikslagen i bilen, försökte gräva sig ut ur buren, men lugnade sig sen. Hon låg och kollade på mig som om hon trodde att jag skulle ge bort hennne eller lämna henne, superledsen. Men i lastbilen sen så insåg hon nog att jag inte skulle försvinna så då somna hon :)


En sovande sötnäsa :)

En pappa :)

Rosa tärningar såklart och tusen sånadär luktande granar :D

Lite utsikt vid...nån bro :D

Tack snälla ni för skjutsen. ♥
Utan er hade jag fått ta tåget och jag hade nog varken kommit på ett tåg eller av heller för den delen med alla grejer.


Esmet känner sig hemma igen. Hon ligger och sover på sin plats just nu efter att ha satt i sig lite blötmat.
Men hon pratar hela tiden och är jätegosig, så vet inte om det är lite tomt för henne utan dom andra djuren. Men hon vänjer sig nog snart igen hoppas jag. Duktig är hon iallafall, hon går inte fram till balkongräcket när dörren är öppen, hon kanske har lärt sig nåt uppe i Himmeta :D

Nu är bror här, så återkommer senare.

Love J.

Kommentarer
Postat av: Emil

De där granarna heter Wunderbaum.. Det är Tyska för Mirakelträd :)

2010-07-07 @ 12:10:13
Postat av: Johanna

Yeah i know ;D orka inte stavningen bara

2010-07-07 @ 12:11:57
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0