One day.

Godmorgon !  Eller, förmiddag kanske. Råkade försova mig rätt skapligt idag, lyckades inte somna förrän runt 4 -halv 5  imorse. Vakna runt 11 när älskling kom in och väckte mig (:
Idag får bli en lugn dag. Finns bara lite smågrejer jag måste fixa.

- Boka tågbiljetterna.
- Tvätta lite.

Egentligen skulle kvällen blivit en utekväll med töserna men eftersom jag åker bort ett tag (imorgon), hem till min älskade famlij i Köping, så blir det en kväll med Patrik istället. Kommer sakna honom massor ):
Men det ska faktiskt bli lite skönt att komma ifrån ett tag och bara umgås och träffa djuren igen.

Meen, om man skulle göra något nu då. Typ käka frukost.
Patrik sitter förövrigt och spelar GTA 4, vi har kommit fram till att våran katt tycker om det hon också !



Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0