Mys i hagen.

Mamma upptäckte förut att Nordman har fläkt hoven lite, så efter maten idag så gick vi ut i hagen för att verka honom. Så jag stog där med lille grabben i grimman i hagen medans pappa hade koll på dom andra runt omkring och skötte mammas verktyg och hon verkade honom. Och han är ju så duktigt som bara lyfter på hovarna och bara står där (:











Under tiden mamma tog hand om Normands fötter så stog jag maiken och nordman och bara myste massor (:
Sen så slängde mamma upp mig på Nordman så lunka vi runt lite i hagen. Älskar't ! <3
Ska bli så skönt sen ivår när man kan komma igång o rida när all snö är borta.



Jag & Nordman <3
Tur att hästen är söt iaf, min lilla bäbis.

Nu ska jag göra nåt.
Kolla tåg igen kanske, ska ju hem imorn.
Usch, kommer sakna det här.

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0