Jag borde, men orkar inte. . .

Packa alla grejer jag behöver ha med mig till Köping
Vet att jag inte kommer hinna det imorgon så måste få det gjort ikväll. Jag är en jäkel på att dra ut på saker och ting, och just nu tänker jag lite somså att jag ska ändå tvätta lite inatt, så då kan jag göra det när tvätten är klar (:

Patrik har kommit hem nu iallafall, men han hamnade framför datorn istället för att umgås med mig den jäkeln !
Så istället så tänker jag nu bjuda på några bilder, dom är tagna för många år sen, men en del av dom väcker mycket glädje. Speciellt nu när det är snökaos ute IGEN !


En kväll med Tove i Sörping. 2005/2006 ?

En filmkväll hemma hos Basse med Tove och Phille. 2005 ?

TeaterN i 9:an. Talluhla & Snobban

En filmdag hos Fredrik. 2006 har jag för mig.

En kemilektion i 9:an. Jag var blond, 2005

Bildlektion i 9:an.

Haha, jag & Mimmi. En av alla nätter jag sov hos henne och vi gjorde massa bus.
2005

Finns massa massa mer, men det får vi ta en annan dag (:

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah, nemenguu så söta vi är på sista bilden :D kommer ihåg hur trötta vi va! Åh va roligt vi hade det då, saknar som fan :')

2010-02-21 @ 00:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0