Isvak.

Har inte hänt så mycket idag. Vi lagade lite mat, potatismos och köttbullar, diskade lite och hjälpte bror med tvätten (:

Runt klockan 16 förut så tog jag och Sussie en tur ut till hästarna hos mamma och pappa.
Fodrade dom och fixade med vattnet. Efter vi fyllt alla vattenhinkarna så tog jag yxan för att få fram vattnet i badkaret ( som förövrigt har blivit rejält insnöat, så man ser det inte) Stog och högg och högg, Sussie gjorde en bra insatts hon med och tillslut så fick vi till en liten lagon isvak (:
När jag skulle försöka mig på ett graciöst svanhopp över en enorm snövall så kan jag väl säga som så att ja hamnade på gumpen. Helt underbart snyggt !

Sitter just nu och kollar på TV, väntar på Familjen annorlunda, så ska kolla på det och sen vänta på att älskling ringer.


Sussie var inne på "apotekt " innan vi drog ut mot Himmeta.
Måste älska namnet lite.

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0