Ingen vettig rubrik.

Har haft en toppen dag med mamma och pappa.
Käkade god mat idag med, tog hand om djuren, hjälpte mammi med hennes hemsida, kollade på Melodifestivalen, massa skratt och mys.
Var även ju iväg till Arboga förut för att fixa lite grejer till lill-tösen där hemma, men fick bara tag på en sak och inte det jag verkligen behövde, ett klätterträd till henne !  Blir tokig. Men får se om jag hittar nåt när jag kommer hem till Norrköping igen... OM jag kommer hem.

Vill helst inte åka härifrån.
Jag vill inte lämna alla djuren, mina älskade föräldrar och inte heller detta vackra ställde dom bor på.
Kommer ihåg när vi bodde i Sörping, jag var 14-15 år och en liten rebell. Jag var ett rent helvete kan man väl säga och jag tjatade jämt jämt jääämt om att flytta till stan för landet var ju inte OK att bo på. Och nu 4 år senare vill jag inget hellre än att komma ut på landet igen. Det finns inget bättre.
<3

Ligger just nu nerbäddad i sängen, dock heeelt utan sällskap på alla missar tydligen ville gå ut och hundarna ligger inne hos mamma och pappa.
Men jag överlever.

Känner lite nu att jag har så mycket jag vill göra, men vet inte om jag kommer lyckas med allt.
Blir ett sånt där moment då Johanna tänker för mycket och allt bara blir knas, så måste se till att somna snart.
Imorn är det söndag och jag har spenderat en hel vecka ifrån min Patrik och vårat lilla hem i Norrköping... och Esmeraldan såklart. Det är tungt, och jag har lovat mig själv att aldrig vara ifrån dom såhär länge nångån igen, det är för svårt. Jag blir helt konstig.
Och Patrik, jag älskar dig.

hmm, insåg precis att det blev ett rätt annorlunda inlägg, men vi kör på det iallafall.
Ska ösa lite musik nu sen se till att somna.
Godnatt.




Jag vill och jag tänker spendera mitt liv tillsammans med min bästa vän, min bättre hälft.
Patrik Lindström.

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0