I'm finally home

Sitter just nu och pratar med min Patrik i telefon (:
Han håller på och busar runt och sjunger " 118 800..." ute i köket, haha han är korkad !

Efter ett par megabra dagar hos bror med massa skratt o bus så är jag just nu hemma hos mamma&pappa ute på landet.
När jag kom hit förut så blev det bus med hundarna och sen så käkande vi lite. Kvällen slutade med att vi alla tre satt här uppe på övervåningen och bara prata prata prata om allt från jobb, pengar, hästarna, back in the days grejer och massor därtill.

Sa godnatt till dom för någon timme sen, pappa ska upp klocan 4 imornbittit för att åka mot stockholm oh jobba.
Jag ligger nedmyst i sängen omringad av tjocka katter. Rambo snodde huvudkudden och Lisa ligger och försöker sno täcket. Nonne (vera ) anslöt sig även nu och ligger och trampar som aldrig förr. Det kan inte bli bättre än såhär, jag älskar't. Det här är mitt hem.

Imorn ska jag och Carola försöka hitta på något kul, så nu är det bäst att jag försöker sova.
Godnatt !
Puss&Kram


Min älskade pappa, med en söt toffs på huvudet som mamma satt upp =D


En av alla tusen katter som gör mig sällskap (: Kolla Lisas korvtassar, fetto !


När vi stanna för att köpa cigg o snus förut lura mamma på mig Salmiakki, sjukt god !

Hörs imorn <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0