I en annan del av Köping.

Varning; Kan bli ett långt inlägg.

Nu är det snart dags föör mig att sova. Är riktigt trött faktiskt efter att ha åkt tåg/buss halva dagen känns det som. Aldrig att jag åker tåg igen när det är totalt snökaos ute. För det första så var mitt tåg försenat ,så jag tog det som stog och väntade, kunde ha fått väntat typ 1 timme annars. Sen så när vi väl kom iväg så gick väl allt okey till vi kom till någonstans mellan Flen och Eskilstuna. In the middle of f*cking nowhere fick vi stå och vänta i 20 min på att ett mötande tåg skulle passera, sen när vi väl kunde åka, ja då hade växeln snöat igen på spåret och frusit också ! Så sammanlagt så fick vi väl stå där 30 min.


Någonstans mellan Flen o E-tuna.

Iallafall, när vi kommer till E-tuna, där jag ska gå av så sa dom att mitt tåg mot kungsör var inställt så då vare bara försöka leta upp ersättningsbussen !? Jag som aldrig varit där innan går runt där helt lost, frågar en person som inte vet något, frågar en till som pekar mot bussen och säger " Ömh, den åker nog nu " Så jag fick ösa för att komma med. Hann med den och efter 20 minuter ca så kom jag äntligen fram till Kungsör där bror och Sussie plockade upp mig med bilen (:

Åkte till Willys för att handla lite mat och sen vidare hem.
Har varit en jättemysig och lugn kväll med varma mackor, melodifestivalen, massa mums och Bertkklipp på Tuben, haha !


Fixning av mackor, massa gott !

Mn mysiga lilla hörna (:

Snöar fortfarande massor ute så ska försöka sova nu och hoppas på att det har slutat tills imorn.

Jag saknar mig Patrik och Ralldan <3
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0