Hosta och hår.

Ligger jsut nu i sängen och kommer väl antagligen snart att somna.
Gick upp tidigt imorse och har även haft fullt upp hela dagen tillsammans med mamma och sedan pappa som kom hem från Stockholm ikväll.


Världens bästa ! <3

Kan köra en kort sammanfattnign om vad som har gjorts idag.
- Hundarna väckte mig halv 8 imorse.
- Fodring av hästar och även vatten
-Frukost
- Följde med mamma till en kund för att slå på en tappsko
- Hem till moster Maria för att fika och prata lite
- Träning kl 14:30 - 15:30 med mamma. ( hon är ca. 20 år äldre än mig och har bätte kondis !  Körde 20 min på Crosstrainern och jag trodde jag skulle dö, 3*15 benpressgrej, 3*15 nåt med armar. Hennes tränare bara garva åt mig och bad mig sluta röka och köra på med träningen istället ).
- Inhandling av mat
- Snabbfix hemma + macka
- Arbetsintervjun i Arboga ( Gick kanon )
- Hemma runt 19:30, påbörjade maten, pappa kom hem.


Har haft världens myskväll med mamma & pappa.
Åt massa god mat och drack gott (:
Gick även ut för att fodra hästarna nu på kvällen med.
Ett långt samtal med min saknade Patrik.

Och nu, nu ligger jag i sängen med en massa katter.
Rambo, han bara hostar och kastar hår överallt, faasiken vad missen fäller. Luktar lite kontigt gör han också, haha !
Imorn tänker jag ta en sovmorgon. Så hoppas på att hundarna inte kommer in här och ska ha upp mig klockan halv 8.

Godnatt .


Jag och Ville myste i fotöljen häromkvällen (:
Stora hundar kan även dom vara knähundar... om dom bara vill .

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0