Home sweet home.

Mitt hem kommer alltid vara där mamma & pappa bor, oavsett som jag bott hemifrån i 4 års tid.
Och idag så fick jag äntligen komma hem efter en lång tid. Det var så jäkla underbart att få krama om dom och sedan få gå ut i hagen och mysa med mina hästar ( som förövrigt har välrdens härligaste päls just nu), busa med hundarna och mysa galet med missarna (':

Att bo på landet vintertid är inte alltid så kul... speciellt inte när man har så man kan ploga vägen själv. Och när det inte finns någon annan som har tid så man blir insnöad och inte kan ta sig någonstans. Så hade det mamma & pappa igår till idag. Och när Sussie, bror och jag skulle gå in till huset ( fick parkera bilen på ett annat ställe ) så trodde jag att jag skulle dööö helt ärligt. Med snö upp till låren typ så kändes den där korta sträckan som en envighet ! Men fram kom vi, men jag fick veta att min hälsa inte är den bästa, inte min komdition iaf. Fick inte fram ett ord när jag skulle säga hej till folket. Dom bara skratta åt mig.


Bilden ger inte riktigt rättvisa, för det är var mer snö än vad det ser ut att vara !


Mamma & Pappa's mysiga hus. Dock ska det få annan färg till sommaren (:


Sussie med sina 3 hästar där fram och så kommer vära där bak.


Söta Maiken <3


Gammelgubben Lövis <3
Blir 24 i sommar, fortfarande pigg som en unghäst


Maiken, Nordman och Lövis

Åker ut på tisdag eller onsdag igen.
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0