Godmorgon Snöstorm !

Att vakna upp till snöstorm när man ska åka tåg om några timmar är fasiken inte kul. Speciellt inte med mig tågrädsla.
Men får hoppas på det bästa, och hoppas på att det inte blir för mycket förseningar.

Hmm, har knappt kunna sova inatt. Tror både jag och älskling lider lite av separationsångest. Jag har inte varit borta såhär länge från honom innan. Kommer kännas konstigt att inte sova med honom på en hel lång vecka ! Men men, jag kommer ju faktiskt hem igen, så vi klarar oss nog. Tur att någon uppfann mobil och internet, haha (:

Klockan är just nu 11:10 så jag borde börja fixa iordning mig lite med dusch och sånt. Sen packa ner resten av grejerna jag behöver ha med mig.

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0