En väldigt lång sovmorgon.

Inatt satt jag och Kakan och kolla på gamla videor och liknande på datorerna, och kan lova att vi garva så vi tjöt.
Favoriten kommer ändå alltid vara...

Detta var i början på hösten 2008.
Jag, Jimmy och Kakan skulle ta oss runt strömmen.
Men pga alla pauser vi gjorde tog det ca 2 timmar !! Haha.
Här är en av dom sista gångerna vi satt oss ner.
Vi visste inte om att Jimmy filma, så det blev som det blev.
Kakan påbörjar en mening, jag kommer in och säger nåt annat, om nån anka.
Efter det så sitter Kakan bara helt still, och ser allmän sur ut. Randomface, haha !
Asså det ser så jävla kul ut ! Som att hon lackar ur för att jag råka avbryta henne.
Enjoy .

Så vi kom iaf inte isäng förrän vid halv 4 imorse och jag lyckades vakna nu ( Tack vare Esmeralda ) klockan 13 !!
Men jag klagar inte. Är ju trotts allt ledig hela dagen idag, så lite skönt att sova ut. Kakan ligger fortfarande där inne och snuffar. Ska nog kasta in katten på henne, då blire ett jäkla liv ! =D

Neh, ska ner och köpa cigg.
Har äntligen fått mina pengar. Så idag ska skulder betalas,tågbiljetter beställas och räkningar kanske bli betalt.

Puss&Kram


En trött bästis som ligger och sover (:


Tjeena morgonoutfit med ruffs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0