En katt i en norsk bil.

Har hunnit göra lite nytta under denna dag iaf (:
Jag och bästis bestämmde oss för att dra oss mot ÖB för att kolla efter lite grejer till Esmeralda.
Hon har ju så mycket spring i sig så skulle behöva en klättergrej till henne, men tyvärr var dom slut, iaf den för 99:- . Så istället så ska jag och älskling dra dit o köpa den lite större och dyrare någo dag. Tösen kommer bli överlycklig !
Men iallafall, fick med mig lite nödvändigtheter hem såsom nya tandborstar, batterier, bodylotion, schampoo+balsam, missemums och hårinpackning ! Ska bli kul och se om mitt hår mår lite bättre av det, just nu är det väldigt slitet, trotts att jag klippte mig för inte alls länge sen.
Drog sedan vidare mot Donken. Påvägen så säger jag till Kakan " Ska den där katten sitta i bilen ? " Hon ser inte först men ser hon att det ligger en katt i bakluckan typ på bilen. Visste inte om nån glömt den där eller nåt ,så vi fråga en man som kom och parkera. Som tur var så visste han att det precis flyttat in en norska i hans hus så antagligen så hade hon låtit katten sitta i bilen tills hon fått mer ordning där uppe.

Väl på Donken så vart det massa skratt och knas som vanligt (:
Jag skulle äta en paj, men i slutet så blev jag inte så sugen längre, då jag och kakan fick konstiga bilder och fantasier.


Jag KAN äta lite när jag är på donken, faktiskt !

Kakan blev så lycklig så hon inte kunde sitta still !

Nu har jag iaf precis diskat så Patrik kunde fixa mat.
Ska bara ta det lugnt nu.
Blir att försöka komma isäng tidigt ikväll, skoal tidigt imorgon !

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0