Chillmode.

Imorse klockan halv 8 kom hundarna in till mig o hoppa upp i sängen och började pussas, dom tyckte att det var dags för mig att gå upp då så det gjorde jag (:


Hur underbart är det inte att vakna upp till det här då ? Gotta love !

Gick ut på trappen i solen för en morgoncigg, kan lova att solen värmde riktigt skönt.
Satt mig med mamma och chilla lite sen gick vi ut för att ta hand om hästarna (:
La ut hö och fyllde på vattnet och gick lös med yxan igen för att få bort isen i badkaret.
Dom blev helnöjda.
Tog även en sväng med hundarna så dom fick busa av sig.

 Så nu efter en god frukost sitter jag här och chillar med mamma i deras sköna fotöljer på övervåningen med voffarna som fotpall, haha !
Får se vad vi hittar på sen, bror och Sussie skulle nog komma ut ett tag.

 

Rambo var lite sådär morgonsöt tidigt imorse (:


Nonne ( Vera har haft en kropp som Esmet..) var inne o chilla runt lite (:
FETTO !!!


Close-up @ Nonne. KATTMAMMAN !

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0