Bokat och klart.

Nu har jag varit nere vid rese och köpt tågbiljetten. Ska åka imorgon vid 14:30. Dock så hatar jag att åka tåg, även om det är någon annan jag åker med. Men imorn åker jag helt ensam ! Okey, fins ju annat folk på tåget, men ingen jag känner. Så är lite nervös. Jag får alltid för mig att tåget ska spåra ur och sånna ocoola saker. Men jag får hoppas det går lika bra som dom andra gångerna.




Ska nog sätta igång med matlagning, magen skriker !
Patrik åkte ut till sin farmor tillsammans med sin far och bror, dom skulle hjälpa henne med snöskottning (:
Och på tal om snö, det kommer med till helgen. Jag är inte förvånad, jag är arg ! Jag vill ha vår och sooool nu.

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0