Tråkigt liv?

Ja, jag satt precis och tänkte på att senaste tiden så har inte mitt liv varit speciellt intressant eller händelserikt.
Visst jag har varit hos min älskade familj i Köping och hälsat på och haft det hur bra som helst. Men annars så händer det liksom ingenting. Inget mer än att söka jobb, leta lägenhet och båda två är näst intill omöjliga att få tag på. Man blir rätt trött efter ett tag, men ger upp gör jag aldrig.
Utöver det här då så ser dagarna i princip likadana ut då jag vaknar, fixar med disk eller likande, tar en duscoh och gör mig i ordning, sitter hemma hela dagen, glor på film och idag så förnyade jag mig lite med att gå upp till Nordic Club för att sola. Fick bli en 22 minutare och brun blev jag, och självklart så somnade jag som alltid. Härligt.
Känns lite som man tappat kontakten med omvärlden på något sätt bara, jag umgås inte längre med mina vänner. Kan vara för att jag är kass på att höra av mig, eller så är jag bara allmänt tråkig att umgås med, haha :P
Hoppas i alla fall på att få träffa bästa vän imorgon. Det var alldeles för länge sen.
Jag vill ha något att fylla dagarna med, nån aktivitet eller vad som. Jag längtar nog bara mest efter den dagen jag kan ha häst igen.

Hur som haver, jag kör på att följa kvällens mönster med att gosa ner mig i soffan och kolla på film.

Amerikanen Paul arbetar i Irak. Efter en attack av en grupp irakier vaknar han upp för att märka att han ligger i en kista - levande begravd. Med hjälp av endast en tändare och en mobiltelefon tävlar Paul mot klockan för att försöka ta sig ur denna klaustrofobiska dödsfälla.

Den verkar bra så vi ger den ett försök :)

Kommentarer
Postat av: Cawabanga!

DU ÄR KASS PÅ ATT HÖRA AV DIG!

2010-12-28 @ 19:28:47
Postat av: Johanna

Jimmy nyström, du ligger heller nog inte på placering nummer ett när det gäller att höra av sig^^

2010-12-28 @ 19:34:18
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/
Postat av: CuddlyCake

Jag är ungefär lika värdekass på att höra av mig också! :O Jag fastnar i min lilla värld! ;F haha. DonkarT snart? ;)

2010-12-28 @ 19:51:59
URL: http://cuddlycake.webblogg.se/
Postat av: JIMMY NYSTRÖM!

JAG HAR IAF FÖRSÖKT!

2010-12-29 @ 19:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0