Peking House & Harry Potter.

Har haft en helt awesome eftermiddag/kväll tillsammans med bästa faster Anna! Först plocka hon upp mig här hemma för att sen styra bilen mot Peking house. Dom har verkligen suuupergod mat och vi käka 4 små rätter. Blev sådär laaagom övermätt, haha. Lärde mig även att nästan käka med pinnar! Måste nog bara slipa lite på tekniken ;D


Bästa faster som kan äta med pinnar! Haha :D

Mina skillz inom pinneätningsområdet, gick halvbra!

Drog sen vidare mot ett halt parkeringshus för att sen glida ner till SF :) Kollade på Harry Potter och dödsrelikerna Del 1 som var riktigt bra. Nu ska man bara vänta på den andra delen. Hade nog njutit mer av bion OM jag inte haft en KRÄKSJUK kille precis bredvid mig. Innan filmen började så gick han ut, när han kom tillbaka frågade flickvännen (som också var sjuk tydligen) hur det var med han. Som svar fick hon "Äsch, spydde bara igen.." MM men tack lilla du! Både jag och Anna fick lite småpanik och jag fick typ sitta och tränga in henne mot en annan tant, haha. Killen sprang ut från salongen 5-6 gågner under filmen och första gången trodde jag nästan han skulle spy där inne. Satt bara och vänta på att det skulle komma nåt när han satt kvar. som TUR var så hann han ut alla gånger. Dock så fick jag sitta med halsduken och handen över näsa/mun i 2½ för att minska risken för baciller. Jag förstååååår ärligt talat inte varför man ens går på bio om man är kräksjuk eller varför man inte ens får tankar på att gå hem istället?! Oh äckliga människa. Ursäkta men sånt där tål jag inte. Blir jag sjuk nu ska jag leta upp fanskapet! Värst av allt var nog att hans brud satt och pussa han efter varje gång han lekt kräkmaskin....

Stog och vänta lite utanför salooongeeen. Fränt!

Tack för en helt kanonkväll Anna. Helt underbart god mat,trevligt sällskap och toppenfilm! ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

MEN JOHANNA!!! Jag vill ju inte va med på kort på bloggen!!! Bajsunge!!! Men tack för en trevlig kväll, förutom Spy-Markus så va det jättetrevligt. Supergod mat verkligen, vi får äta där fler ggr! Du vill inte ha en dubbelrulle nu då? ;P

2010-12-02 @ 22:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0