Kom hem nu.

Farfar, jag vill att du kommer hem nu. Du lovade mig. Du har varit borta för länge.
Jag vet att jag inte går till kyrkogården för att hälsa på dig, men jag tänker på dig varje dag och jag tror du vet det. Du vet att jag saknar dig nåt så otroligt mycket, att du kan höra mig när jag pratar om dig, eller tilloched med dig.
När du har vägarna förbi någon dag, snälla kom förbi och ge mig något som helst tecken på att du finns hos mig. Ta hand om mig och hjälp mig när jag har det svårt. Jag saknar dig och jag älskar dig ♥

Det är kväll, det märks.

Kommentarer
Postat av: Anna

Va fint. ♥

2010-12-02 @ 23:52:59
Postat av: Frippe

Saknar honom också massor men tror att han är med oss i alla fall.

2010-12-03 @ 23:12:03
Postat av: Johanna

Ja, jag både vet och hoppas att han är det. <3

2010-12-04 @ 18:26:23
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0