Kiropraktor?

Nu har jag under en längre tid blivit mer och mer knas i ryggen. Någon som har förslag på en bra kiropraktor här i stan? Antingen är det skoliosen som blivit värre eller så är det något annat som hänt på högersida i ryggen. Kan knappt vänta på huvudet åt något håll utan att det gör fruktansvärt ont, samma sak om man masserar området så vill jag nog mest bara gråta för att det gör så ont. Kan knappt en vända mig runt i sängen och har jag legat ner på en sida för länge så låser det sig? Ap-ovärt!!!!


Nu är ju inte min ryggrad sådäääär sne, men den har inte varit fin. När jag var mindre sas det att det skulle växa bort, tror dom ljög! Haha.

Kommentarer
Postat av: jonas

finns en bra vid gammla lasarettet!



andreas karlsson heter han o är svin bra! du kan ju ta nummret till han 011-169265

2010-12-28 @ 12:47:51
Postat av: Johanna

Tackar så mycket :)

2010-12-28 @ 13:42:34
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0