Kakan älskar Gina?

Har varit hemma ett tag nu.
Knallade hem till bästis förut, vilket var mer eller mindre en sport ute på de snöiga gatorna. Satt och kolla på tv en stund med henne och Albin, tog sen bilen till Maxi för att Kakan ville shoppa lite :)
Så klev in på Gina och spenderare nog en hel livstid där inne kändes det som, haha. Men hon fick med sig ett par jeans, ett par leggings och en basballjacka, skitsnyggt alltihop och jag är lagom avund på henne eftersom jag inte har pengar och kan shoppa!!!!  Vi gick även in på Ica Maxi och lekte vuxna genom att handla lite mat och liknande saker innan vi åkte hem till Kakan igen.

Men nu sitter jag ju hemma som sagt och jag kom hem lagom till fotbollen, Arsenal-Wigan borta. Till en början ledde Wigan med 1-0 men Arsenal vände såklart och nu står det 2-1 tack vare Arshavin och Bendtner :)
Andra halvlek satt precis igång så jag och älskling ska diskutera vidare och kolla klart matchen.

Ååååh jag vill ha Wenger som ljuständare i SVT på julafton! Haha bästa grabbarna och Sagnas fina sång på slutet :D

Edit: Julvärd heter det, inte ljuständare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0