Året var 2010.

Detta år har gått fruktansvärt fort, det är snart slut och jag har hunnit med så mycket. Tänkte köra en liten summering av år 2010 :)

Januari

I januari månad hände det inte så mycket. Vi invigde året med att åka till Kolmården för att hälsa på vargarna, vilket var hur mysigt som helst!
Hade haft Esmet i 2 månader och det var full fart på't hemma med massa bus hela tiden :)
En rätt lugn månad. Skolan satt igång igen efter jullovet som var.

Februari

Min tatuering som jag gick omkring med ofärdig i ett år blev äntligen klar. Tack Roger på Tattooverk!
Blev en del bus i skolan med mina flickor innan nästa lov satte igång, och det lovet spenaderade jag hemma i Köping hos först bror och sen hemma hos mamma och pappa. I februari lärde jag mig att ALDRIG åka tåg på vintern då det var en massa problem både på vägen till köping och även hem.
För övrigt så starade jag denna blogg en kväll i februari när jag och kakan hade tjejkvällsmys :)


Mars

Mars månad bjöd på lata dagar i skolan, bus på stan med brudarna och en del utgångar och partyn.
Har nåt svagt minne av att jag var ofta sjuk denna månad, bläh! Mycket fotboll och så tvättade även jag och Kakans hennes mammas bil på vårat egna lilla vis, haha. Våra grejer vi hade beställt till studenten kom också!

April

I april var Norrköpings stad tomt på snö och man kunde börja gå mysiga promenader runt i stan iklädd tunnare kläder. Våren var på gång och även denna månad var fylld med knasigheter, utgångar och hemmamys med Patrik och våran Esmet :) Studentmössan hade kommit och klänningen var köpt, det var bara 2 månader kvar !


Resten kommer en annan gång :)
Som sagt, även om jag inte kan berätta om allt så har år 2010 varit ett år för sig. Det har verkligen innehållit allt.
Lycka, motgångar, skratt, tårar, man har fått minnen för livet och allt där emellan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0