Året var 2010.

Startar dagen med att köra fortsättningen på årsresumén 2010 :)

Maj

Maj var nog då den första riktiga sommarvärmen kom. 30 grader ute och man blev brun när man gick ute :)
Spenderade mina dagar uppe i Köping med mysiga grillkvällar och annat skoj :)

Vi får heller inte glöma att jag och brudarna drog studentkryssningen där allt och lite till hände.
Helt galet...galet kul hade vi! Jag träffade även gubben Peter Siepen.


Juni

Denna månad var det bara en sak som verkligen betydde något; Studenten!
Många utgångar med mina flickor och annat folk :) Studentveckan var i full gång och den 10:de Juni sås stod vi där samlade och firade att vi äntligen klarat oss igenom våra 3 år på John Bauer.
I mitten på denna månad så flyttade jag även hem till min vän Jimmy med Esmet där vi bodde ett tag.
Edit: glömde nästan nåt viktigt!!! Tog ju bort min tanställning efter 1½ åååår :D

Juli

(Favorit i repris?)
Skolan var slut, vi var mer eller mindre arbetslösa så vi spenderade dagarna med att ligga ute i solen, bada vid mysiga ställen, grilla, nöjt av mysgia sommarkvällar med nära och kära och sånt man gör under sommaren :)
Vid detta tillfälle då bilden togs så försökte jag lära mig dyka, vilket jag än idag inte kan, haha.
Kakan, jag och Eddie hade våran period då vi hängde mycket i Hageby med hemma hos Björran.

Augusti

Jag och Kakan kickade in för hennes mamma som skulle på semester, så vi tog över hennes jobb i 4 veckor :)
Haha asså jag kan tänka mig vilket jobb som helst, bara jag får ha med mig min andra hälft. Hade så jäkla kul under dom där veckorna med allt korkat vi gjorde och sa. Haha och glömmer aldrig när vi sov ute hos hennes mamma i spökhuset helt ensamma, vi dog lite :D Det hände väldigt konstiga saker där!

Såhär kunde det se ut vissa dagar mellan butikerna, haha.


Nu får det bli "frukost" och ösa Björn Rosenström för att tagga inför ikväll.
Vet ej vart det nya året firas eller kvällen överhuvudtaget, men det löser sig alltid :)


Kommentarer
Postat av: Kakan

HAHAHA, FAN VAD JAG ÄLSKAR SISTA BILDEN!!! xD <3

2010-12-31 @ 17:08:20
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0