4 December 2010

Först och främst: Grattis lilla Simbah på din 20 års dag, hoppas den varit kanon :)

Seeen, jag lever men jag är seg som tusan. Har iallafall fått i mig lite mat så mår ganska mycket bättre. Träffade Kakan förut en sväng, åkte till Finspång för att säga hej till Alpiiin och sen drog vi till Svärtinge för att träffa Thess och se om hon var ok. Körde sen hemåt och ligger nu hemma och öser högaste musiken. Är grinig, man blir lätt de när man bor under samma tak som någon som ständigt är det utan anledning. Man kan ju undra vad jag gjort den här gången ^^

Insåg precis att jag umgås med folk som säger knasiga saker.
Förut i bilen:

Jag: Hur gamla är barnen då? :)
Kakan: Hahah :) ..... (jag kolla konstigt på henne) Eller vad sa du?
Jag: Huuuur gamla är barneeen? :P
Kakan: Ahaaa, trodde du sa " Ramla i baren "

HAHA tröga unge ♥

Pappa när vi snacka i lurn i veckan. Han hade en praktikant med sig, en turkisk kille.
"Jag körde väl i 90, snacka i telefon och så kommer det ut en stor älg på vägen framför lastbilen. Trodde grabben skulle skita turkisk peppar i veckor!"

Haha, vart fan får han allt ifrån? Sköööning är han :D

På gymmet.

Jag: Jimmy kom...spruta i munnen!
Jag fick den konstigaste blicken någonsin av Jimmy. Allt jag ville var att låna vatten, men allt blev så fel och lääät väldigt fel, haha.

Bilder från igår kommer nog upp senare eller imorn för nu ska jag kolla på Eva&Adam säsong 1-2! Fränt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0