30 December 2010

You a looooovekiller...nana! Haha Patrik sitter och sjunger den aphögt!

Vi har precis duschat och gjort oss iordning för att dra upp på stan, vi väntar bara på Orest nu.
Grabbarna ska förbi bolaget medans jag tar en 22 minutare uppe på Nordic Club. Skulle gärna hängt med dom in och göra debuten liksom, men med ett ogiltigt leg så är det nog ingen idé. Dom brukar va rätt hårda när det gäller sånt? Haha aja, får vänta några månader tills mitt nya legg är gjort :)
Damdamdammmmm.

Nyårsplaner då? Jag, eller vi, har nog inga speciella. Men party blir det nog. Jag som tyckte att julen var överskattad, tror jag ångrar mig och sätter nyår på den första platsen istället.

Haha hitta en bild på oss flickor från förra nyår :)

Jahopp, nu blev Sputte dansk/skånsk, så känns som det är dags att lavetta han och säga åt han att skärpa till sig! Haha hjärtat :)

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

Systemet dagen före nyår? Lyckat! :P

Var där en gång med Pierre den 30e, och han stod i kö i över timma. Jag hann till bussen, och hem med bussen innan han kom därifrån! :P

2010-12-30 @ 15:01:41
URL: http://cuddlycake.webblogg.se/
Postat av: CuddlyCake

Och ja, nyår är överskattat!

2010-12-30 @ 15:02:18
URL: http://cuddlycake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0