29 December 2010

Tänkte bara slänga upp ett kort inlägg innan jag drar iväg. Sticker nämligen iväg till stan en snabbis med Zarah för att fönstershoppa lite(iaf för min del) Sen blir det hem igen för att vänta på att bästa vän ska ringa, ska äntligen få träffa henne idaaaaag :)


Den stickade är från Gina (julklapp från patriks pappa+fru), svarta leggings och svart lång top! Sen mina älskade smycken såklart från Guldfynd :)


Insåg idag att mina ögonfransar har blivit mycket finare och lite längre nu när jag inte använt mascara på länge. Har även smörjt in dom varje kväll med vaselin, vilket verkar funka för att dom inte ska gå sönder lika lätt :)
Jag gillar't, så vi kör osminkat ett tag till!

Nae nu väntar Zarah så ska slänga på mig ytterkläderna och ge mig iväg. Hörs sen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0