27 December 2010

Jahopp, här sitter jag och trycker i min frukost. Älskling ligger och sover fortfarande men funderar på att dra upp hans snart. Vi måste komma iväg till stan idag då jag ska byta en tröja och även gå till guldfynd för att byta storlek på ringen jag fick av han :)
Har även suttit och kollat runt efter lägenhet men verkar inte finnas så mycket ledigt just nu, hoppas på att det kommer in nåt snart. Kommer kännas lite knas att bo ifrån varann men kommer ju ha TVÅ stycken missar som busar runt hemma sen. Mimmi och jag har kommit överens om att jag ska ta hand om Esmet syster Festis, hoppas dom går bra ihop. Esmet har ju en förmåga att vara lite....körd i huvet och typ ha sönder andra katter när hon busar, haha.

Middagen igår var ytterst trevlig :) Kom hem runt 6 någon gång och då blev det bara lugnt för oss.
Kollade på film (Old Dogs) och efter det fick det bli ett antal avsnitt av The big bang theory, haha finns inget bättre och Sheldon är min gud!



Jag saknar min bästis :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0