26 December 2010

God jul  i efterskott, om man nu kan säga så?
Har haft en jättemysig jul tillsammans med hela familjen hemma i Köping. Så kul när vi alla är samlade tillsammans, det händer inte så ofta. Julen är ju ingen favorit för mig, men med min lagom sjuka familj så kan det inte bli annat än bra. Så tack mina fina för denna helg och för julklappar ♥

Tänkte bara visa en av julklapparna som jag konstigt nog fick (har tydligen varit snällare än vad jag trodde detta år) innan jag och Patrik sticker iväg på middag hos hans mormor&morfar.




Fick 2 nya smycken från samma kollektion som jag hade sen innan som jag fått av min fina Patrik :)
Börjar bli bortskämd med att få så mycket fint att ha på mig, men det uppskattas massor!
Äkta silver med, vilket är kanon eftersom jag är nickelallergiker och oftast inte kan ha "vanliga smycken" mer än ett par dagar innan jag får utslag.
Tack! ♥

Men den bästa julklappen var nog ändå att jag nu är beviljad bistånd till egen lägenhet!

Nu ska jag fixa det sista och sen sticka iväg.


Kommentarer
Postat av: Karin

Gott nytt jul :)) <3



Ååååh, grattis darling!!!

2010-12-26 @ 14:30:47
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0