21 December 2010

Godmorgon!

Kom faktiskt ur sängen direkt idag när klockan ringde vid 9.
Har packat allt, duschat och fixat och ska snart få i mig lite frukost. Älskling ligger fortfarande och sover och att försöka vara tyst är intem in starka sida, haha. Men tur han är svårtväckt!

Ska på möte med jobbcoachen på Arbetslivs Resurs idag för första gången kl 14 sen idag. Orkar egentligen inte men det är väl ett måste om man ska få ordning på det här med jobb. Har sökt en jäkla massa jobb denna månad så det är bara hoppas på att man får ett ja från någon iallafall :)
Efter möter, som tar kanske en timme så är det bara att knalla hem igen för att plocka iordning på väskor som ska med till Köping. Mamma kommer och hämtar mig här utanför efter kl 15.
Men nu måste jag få i mig den färdigfixade frukosten (fick göra ett avbrott från skrivandet då äggkokaren sa att han var klar på ett mindre tyst sätt) och sen fixa mitt nyklippta mina hååår, haha :D

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0