19 December 2010 - 4:e Advent

Hej hej, hallå dagboken!

Länge sen nu, igen. Men är iallafall hemma i Norrköping nu igen (kom hem igår) och jäääklar vad förvånad jag blev när jag såg hur mycket snö det är här? Uppe i Köping är det kanske hälften av det. Aja, har egentligen inget vettigt att dela med mig av, men kan ju berätta lite om min dag i det stora hela?
Vakna vid 11, låg kvar i sängen och gosa en stund, tog en duscha och käkade lite och runt 12-12:30 kom Patriks pappa och hämtade upp oss, plocka även upp Danne.
Åkte ut till Nääääkna där det blev att skotta snö och jäääklar vad kalla mina tossingar blev efter att ha stått och kollat på, haha. Käkade lite god mat och ah inte mycket mer än så, men trevligt var det. Blev kvar i några timmar :)


Sputte och hans broder på taket på utbyggnaden. Var tvunga att ta bort snön där med så inget dåligt skulle hända :)

Som sagt, det är gaaaanska mycket snö ute som ni ser, haha.

Har inte gjort så mycket från det att vi kom hem. Käkade lite, kolla på Top Model en sväng och sen somna Patrik så jag tog disken och plockade iordning i garderoberna på alla kläder :)
Nuuu ska jag och bästis försöka hitta någon snygg frojla som jag kan klippa mitt hår till. Är så hiiimla trött på mitt hängiga,långa och tråkiga hår som jag haft i massa år likadant hela tiden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0