13 December 2010

Som ni säkert upptäckt så har jag en liten paus härifrån medans jag är hemma hos föräldrarna.
Behövde komma ifrån allt lite och bara få vara :) Har gjort massa roooligt, men orkar ärligt talat inte skriva. Mitt huvud dödar mig ikväll, typ migrän? Jo tack, känns som att anisktet ska gå sönder snart.







Massa fint väder idag när jag var ute och lunchade hästarna. Dom fick sig även en borstning och tuuusan så skönt dom tyckte att det var, mina fina ♥

Ska försöka hålla koll på Man U - Arsenal nu, hoppas självklart på vinst för våra grabbar! Får ju dock kolla på sportbaldet så missar ju själva matchen, men men. Blir även att slå en pling till prutten hemma i Norrköping och sen sova för att bli av med smärtan i huvudet. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0