Why God, Whyyyyyyy?!

Det var inte alls längesen jag var sjuk och nu ligger jag här med en såndär härlig feberfrossa igen!!!!!!!!!!

Har haft en väldigt bra trotts febern. Åkte ner på stan först för att sola, vilket jag märkte inte var så smart när man inte är helt frisk. Efter det så mötte jag upp Zarah för att inhandla lite grejer hon behövde :)
Hon fick även med sig ett par nya snygga jeans hem!
Styrde våra steg hem mot henne igen där vi sakta men säkert hittade orken till att börja plocka upp ur kartonger, rensa och slänga. Bar även bort alla kartonger till förrådet som inte skulle va kvar i lägenheten, blev helt kanon!
Någonstans där i mellan så gick vi upp till Akademibokhandeln för att hämta ut en bok, Classes för att köpa en skiftnyckel och sen en sväng förbi Pastasnäckan vilket var ytterst gott.

Blev lite mys med missarna med, speciellt med min nya misse som snart kommer få bo hos mig, Koda.
En lite lätt sköldpaddsfärgad tös som kommer passa perfekt ihop med Esmet :)

Aja, känner inte att jag orkar mer just nu.
Ska ta en dusch och sova så jag kommer upp skapligt imorn bitti.
Ska möta bror o lite grejer innan farfars begravning.

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0